|
Course unit
CIRCUIT THEORY (Numerosita' canale 3)
INL1000226, A.A. 2018/19
Information concerning the students who enrolled in A.Y. 2017/18
ECTS: details
Type |
Scientific-Disciplinary Sector |
Credits allocated |
Educational activities in elective or integrative disciplines |
ING-IND/31 |
Electrotechnics |
6.0 |
Course unit organization
Period |
First semester |
Year |
2nd Year |
Teaching method |
frontal |
Type of hours |
Credits |
Teaching hours |
Hours of Individual study |
Shifts |
Lecture |
6.0 |
48 |
102.0 |
No turn |
Examination board
Board |
From |
To |
Members of the board |
9 A.A. 2019/2020 |
01/10/2019 |
15/03/2021 |
DESIDERI
DANIELE
(Presidente)
MORO
FEDERICO
(Membro Effettivo)
ALOTTO
PIERGIORGIO
(Supplente)
BETTINI
PAOLO
(Supplente)
DUGHIERO
FABRIZIO
(Supplente)
FORZAN
MICHELE
(Supplente)
GNESOTTO
FRANCESCO
(Supplente)
GUARNIERI
MASSIMO
(Supplente)
SONATO
PIERGIORGIO
(Supplente)
ZOLLINO
GIUSEPPE
(Supplente)
|
8 A.A. 2018/2019 |
01/10/2018 |
15/03/2020 |
MORO
FEDERICO
(Presidente)
DESIDERI
DANIELE
(Membro Effettivo)
ALOTTO
PIERGIORGIO
(Supplente)
BETTINI
PAOLO
(Supplente)
FORZAN
MICHELE
(Supplente)
GUARNIERI
MASSIMO
(Supplente)
SONATO
PIERGIORGIO
(Supplente)
|
7 A.A. 2018/2019 |
01/10/2018 |
15/03/2020 |
DESIDERI
DANIELE
(Presidente)
MORO
FEDERICO
(Membro Effettivo)
ALOTTO
PIERGIORGIO
(Supplente)
BETTINI
PAOLO
(Supplente)
DUGHIERO
FABRIZIO
(Supplente)
FORZAN
MICHELE
(Supplente)
GNESOTTO
FRANCESCO
(Supplente)
GUARNIERI
MASSIMO
(Supplente)
SONATO
PIERGIORGIO
(Supplente)
ZOLLINO
GIUSEPPE
(Supplente)
|
6 A.A. 2018/2019 |
01/10/2018 |
15/03/2020 |
ALOTTO
PIERGIORGIO
(Presidente)
MORO
FEDERICO
(Membro Effettivo)
BETTINI
PAOLO
(Supplente)
DESIDERI
DANIELE
(Supplente)
|
5 A.A. 2017/2018 |
01/10/2017 |
15/03/2019 |
DESIDERI
DANIELE
(Presidente)
MORO
FEDERICO
(Membro Effettivo)
ALOTTO
PIERGIORGIO
(Supplente)
BETTINI
PAOLO
(Supplente)
DUGHIERO
FABRIZIO
(Supplente)
FORZAN
MICHELE
(Supplente)
GNESOTTO
FRANCESCO
(Supplente)
GUARNIERI
MASSIMO
(Supplente)
SONATO
PIERGIORGIO
(Supplente)
|
Innovative teaching methods: Teaching and learning strategies
- Laboratory
- Working in group
- Loading of files and pages (web pages, Moodle, ...)
Innovative teaching methods: Software or applications used
- Moodle (files, quizzes, workshops, ...)
Sustainable Development Goals (SDGs)
|
|